🍂🍂 کلام نور 🍂🍂

✍ #آیه_نگاری

معبودا دست هام #خالی است
اما نگاهم #آسمانی است
حال که #برکاتت آسمانی است
بر من بباران رحمت و برکت آسمانی ات را 

یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکُمْ مِدْرَارًا ؛ باران های پربرکت آسمان را پی در پی بر شما فرو فرستد. 🌨
(نوح/ 11)

🍁🍁🍁🍁🍁

یا نور النور، یا منور النور 💫 
با تو هستم #کلام آسمانی
نور هستی و #نورانیت می بخشی
خوشا به حالت چه نسبتت نزدیک است به خدا
و خوشا به حالم که تو را دارم

وَ أَنْزَلْنا إِلَیْکُمْ نُوراً مُبیناً»؛ و براى شما نورى آشکار نازل کرده‌‌‏ایم.💫
(نساء، 174) 

🍁🍁🍁🍁🍁

ای عزیز آسمانی از #تبار آسمانی 
با همنشینت، همان #رسول نازنین چه لحظات شیرینی داشتی.
به من بگو ببینم تو از بودن با او افتخار می کردی؟! یا او از با تو بودن ؟!
دوستت دارم ای قرآن عزیز، دوستت دارم ای رسول خوبیها.

«أَ فَلا یتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ »؛ آیا در قرآن تدبر نمی کنید.📖
(نساء / 82)

🍁🍁🍁🍁🍁

✨ قرآن عزیز و #دوست داشتنی  
      مقام #رفیع ات
     جایگاه منیع ات 
     عظمت بی بدیل ات
تو را به جایی رساند که #خالق زیبایی ها و خوبی ها نگاه کردن به تو را نیز عبادت شمرد.

تِبْیاناً لِکُلِّ شَیْء»؛ « بیان همه چیز است»✨
 (نحل، 89)

🍁🍁🍁🍁

✨قرآن کریم، کتاب شور و #شیدایی 
✨به کدامین #افتخار به خود مفتخری؟ 
✨همراهی #رسول انس و جن، محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) رحمه للعالمین 
✨همدمی مولی الموحدین علی مرتضی(علیه السلام) امیرالمؤمنین 
✨هم کلامی زهرای اطهر(علیها السلام)، پاره تن مصطفی 
✨همنوایی سیدا شباب اهل الجنه حسن و حسین(علیهما السلام)
✨ همنشینی با ائمه معصومین (علیهم السلام) از نسل حسین منی.

 «لَّا یَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ»؛ این کتاب را پاکیزه ها می فهمند. ✨✨✨
(واقعه، 79)

🍁🍁🍁🍁


✍ به قلم ط.میم