🍂 به نام خدای احسن الخالقین 🍂

مولای یا مولای، انت الباقی و انا الفانی و هل یرحم الفانی الا الباقی؛ آقای من، تویی باقی و منم تباه و فانی. آیا در حق فانی نابود شدنی، چه کسی جز ذات باقی رحم خواهد کرد.
 
پروردگارا با دمیدن روح الهی بر انسان، او را احسن الخالقین نامیدی.
جهان را مسخرش کردی 
راه را نشانش دادی 
آغوش برایش گشودی 
نازنینا چه ناسپاس است این بشر
ای باقی جاودان بر این فانی نابود شدنی، رحم بفرما. 

#نامه_خاص_الخاص

🍁🍁🍁🍁🍁🍁


🍂به نام خدایی که آرامبخش دلها ست🍂 

مولای یا مولای، انت الدائم و انا الزائل و هل یرحم الزائل الا الدائم؛ ای آقای من تویی دائم و ازلی، منم موجودی زوال پذیر، آیا در حق موجودی زوال پذیر چه کسی جز ذات دائم ازلی ترحم خواهد کرد.

#مهربانا چگونه و با چه رویی به در خانه ات بیایم؟ 

هر چه #گناه کردم بخشیدی، 
هر چه #خطا کردم پوشاندی، 
هر چه #فرار کردم آغوش گشودی،
 هر چه لغزیدم دستم گرفتی، 
هرچه دور شدم به من نزدیک شدی،
هر چه...

 با همه خطاهایم امید دارم به درگاهت ای #کریم.

 #نامه_خاص_الخاص

🍁🍁🍁🍁🍁


🍂به نام خدای روزی دهنده مهربان🍂 

مولای یا مولای انت الرازق و انا المرزوق و هل یرحم المرزوق الا الرازق؛ آقای من تویی روزی دهنده خلق و من روزی گیرنده. آیا در حق روزی گیرنده چه کسی رحم خواهد کرد به جز روزی دهنده؟

یاعزیز  یا#غفور 
بهر گدایی آمدم
دست #خالی آمدم 
خسته و #دل شکسته آمدم 
بنده ناچیز و بی مقدار منم من
راهم بده. 
ای خالق رزاق، منم #مرزوق منم من
نمک خوردم نمکدان را #شکستم 
گفتی که بازآ هر آنچه هستی بازآ
آمدم سویت #رحمی به من کن

#نامه_خاص_الخاص
 
🍃🍃🍃🍃🍃


🍂 به نام خدای هستی بخش🍂

 🌹 مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْت َالْجَوادُ وَاَ نَاالْبَخیلُ وَهَلْ یَرْحَمُ الْبَخیلَ اِلا الْجَوادُ ؛ ای مولای من، تویی بخشنده و منم بخیل و آیا چه کسی رحم خواهد کرد بخیل را به جز بخشنده.

✨ای خدای من، 
خوش به حال من 
که تو را دارم، 
پس چه غم دارم، 
من چه کم دارم؟! 
ثروتی دارم 
سروری دارم 
من چه کم دارم ؟! 
تا تو را دارم 
یا کریم من 
یا رحیم من 

#نامه_خاص_الخاص
#امام_زمان

🌸🌸🌸🌸🌸


🍂 به نام خدای آرام بخش و مهر افرین 🍂

مَوْلاىَ یامَوْلاىَ اَنْتَ الْمُعافى وَاَ نَا الْمُبْتَلى وَهَلْ یَرْحَمُ الْمُبْتَلى اِلا الْمُعافى ؛ مولاى من اى مولاى من تویى عافیت بخش و منم گرفتار و آیا رحم کند بر شخص گرفتار جز عافیت بخش ؟

ای خدای دوست داشتنی 
گرفتار آمدم، ای عافیت بخش.
گنهکار آمدم، ای عاقبت بخش. 
مهربانی بی نهایتت بنده را به طمع انداخت والا می داند لیاقتش را.
معبود من از فضلت مرا سیراب کن.   

#نامه_خاص_الخاص

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂


🍂 بنام خدای پیوند دهنده دل ها🍂

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اَنْتَ الْکَبیرُ وَاَ نَا الصَّغیرُ وَهَلْ یَرْحَمُ الصَّغیرَ اِلا الْکَبیرُ؛ مولاى من اى مولاى من تویى بزرگ و منم کوچک و آیا رحم کند بر کوچک جز بزرگ ؟

خدای عزیز به هر جا می نگرم نشانه ای از تو می بینم. همه عوالم، تنها پرتویی از نور جمال و جلال توست. کوه بلند، دریای بیکران، آسمان با عظمت تنها ذره ای ناچیز از عظمتت را نشان می دهند، حال این بنده حقیر و کوچک در مقابل عظمتت سر فرو آورده است. به هر جا می نگرد راه فراری نمی یابد تنها راه فرار به سوی آغوش توست آیا رحم می کنی بر این بنده حقیر ای خدای بزرگ؟

#نامه_خاص_الخاص