✍️بیقرار آمدنش
 
🍀دنیا روز به روز بیقرارتر می شود. این فراق و جدایی بر هر کس به نوعی اثر گذاشته است. به زمین نگاه کن! عطشناک وجود نازنین اوست. آسمان هم به نوعی دیگر چشمانش بی فروغ شده است. مگر نمی بینی دودآلود و غبارآلود می شود ؟! مگر آلودگی اش را نمی بینی ؟! چشمه ها و رودها هم در این انتظار و دوری کم رمق و کم آب شده اند.
 
🍎درختان و میوه آن ها را نمی بینی که چگونه فاسد شده اند ؟! کوهها هم استقامتشان شکننده است. در اثر همین بی قراری هاست ریزش آن مگر نمی بینی ؟! هوا هم به نفس نفس افتاده است! حتم دارم این جدایی بر او نیز اثر کرده است که اینچنین نفس هایش به شماره افتاده است! خورشید هم نازک تر و بی رمق تر شده است. دریا با آن امواج خروشانش هم از فاسد شدن درامان نمانده است. این جدایی و دوری بر بنی بشر تأثیر بیشتری گذاشته است. حتی کودکانشان ناآرام و بیقرار شده اند.
 
 💫 آرزو می کنم که ای کاش زودتر بیاید. داستان آمدنش را بارها و بارها شنیده ایم. او خواهد آمد همه بدی ها با آمدنش از بین می روند. فساد و خونریزی پایان می پذیرد. مهربانی و صفا چهره نمایان می کند. صلح و صفا دنیا را فرا می گیرد.
آری او بیاید زمین، آسمان، دریا، چشمه سارها، کوهها و انسان ها همه و همه شاداب می گردند.
 
یا مولانا یا صاحب الزمان العجل العجل العجل🤲
 
🍀🍀🌸🌸🍀🍀
 
🔹ینابیع المودة عن الإمامِ عَلیّ - فِی صِفَةِ المَهدی علیه السلام - : وتُعمُرُ الأَرضُ وتَصفو وتَزهُو الأَرض بِمَهدِیِّها وتَجری بِهِ أنهارُها ؛ ینابیع المودّة - در وصف امام مهدى علیه السلام - : امام على علیه السلام فرمود: «زمین به وسیله مهدى، آباد و خرّم مى‏شود و به وسیله او چشمه‏سارها روان مى‏گردند» .
📚(دانشنامه امام مهدی عجّل الله فرجه ج 9، ص364)
 
#مهدویت
#دلنوشته
#حدیث